4 Comments
User's avatar
Karine Verheyen's avatar

Sterk artikel. Is me uit het hart gegrepen. 🙏

Pien's avatar

Ik ben blij dat ik al jaren geen TV meer heb. Scheelt een hoop ergernis en schreeuwen naar het beeldscherm. Dat we naar de kloten gaan was me al duidelijk.

Dat onze sociaal democratie niet meer de lading dekt ook. Ik wacht af en ben bereid te vertrekken als het onleefbaar wordt.

Carine Damen's avatar

Je van de domme houden is ook een politiek standpunt uitdragen.