Discussion about this post

User's avatar
Lydia's avatar

Dit is zo raak! Ik ben, zover ik weet, niet Joods, wel opgegroeid met de bijbel. Ik weet dus wel wat. Om 1 of andere reden voel en voelde ik me altijd verbonden met het Joodse volk. Ik ken b.v. Hava Nagila in het Hebreeuws, maar ik spreek het niet. Vanaf mijn tienerjaren draag ik de Davidsster. Ik spreek Chanoekia op de goede manier. Ik weet het even niet en laat het maar even zo. Ik sta niet achter jullie, maar naast en als het er op aan komt, voor jullie. Shabbat Shalom. 🕊️

Harry's avatar

Wauw, mijn gedachten en gevoelens over Nederland en Israël, zo mooi samengevat. Dank je wel ❤️!

13 more comments...

No posts

Ready for more?