Discussion about this post

User's avatar
Bart Nijman's avatar

De speeches van vooral Rubio maar ook Merz in München deze week, gaven me een sprankje hoop. De woorden van Vance van vorig jaar zijn geland, en Europa is z’n naïviteit aan het inzien. Of het bijtijds is, zo opgewekt durf ik niet te zijn. Maar als je de borealen buiten de deur wilt houden, is het in ieder geval een stap in de goede richting. Woke is in blessuretijd, revanchisme kan nog voorkomen worden. Al zal daar wel een hard, heel hard en cultureel zelfbewust (re)migratiebeleid voor nodig zijn.

Jack Blok's avatar

Een goed verhaal, helaas.

Ik heb dan wel nooit op een VVD-lijst, behalve op de ledenlijst, gestaan maar voel wel een beetje hetzelfde. Bij de laatste verkiezingen voor het eerst in circa 20 jaar getwijfeld om te switchen naar JA21 maar uiteindelijk toch maar weer ‘gewoon’ gestemd, ook mede dankzij de vasthoudendheid van Yesilgoz mbt regeren met GLPvdA. Van mij mag de HRA afgeschaft worden en mogen alle veeboeren uit Nederland vertrekken (ben een liberale vegan :-)) en toch voelde ik me een echte VVD’er alleen … ik zie ook de langzame shift naar meer anti-Israël geluid binnen de VVD en dat islamofobie standpunt zorgt ervoor dat mijn ideeën blijkbaar bestreden moeten worden.

Het is niet gemakkelijk inderdaad.

5 more comments...

No posts

Ready for more?