RTV Utrecht gaf Sharon Dijksma de kans om zich te profileren als redelijke burgermoeder die emotionele Joden en Palestijnen in een gepolariseerde stad uit elkaar houdt. Die polarisatie is een leugen
Het zijn juist de burgemeesters die hun mond vol hebben over polarisatie, die zelf bijdragen aan polarisatie. Door inderdaad één pool te kiezen. Dat zullen ze helaas nooit inzien
Polarisatie is eigenlijk dat je een andere mening uit dan de voorgeschreven politiek correcte, links-"liberale" - zeg maar gewoon communistische mening. Er is natuurlijk maar één mening mogelijk en dat is de Ware, linksliberale Mening. Een andere mening die kan niet en die mag niet en dan verschuift de linksliberale communist de discussie zo, dat jij door je andere mening polariseert of aan polarisatie doet. Eigenlijk ben je met een andere mening dan de Ware linksliberale Waarheid, gewoon een rechtsextremist, racist of beter nog een fascist en moet je weg. Zodat daarmee de polarisatie verdwijnt en de Enige Ware communistische Waarheid overblijft. En wie was hier eigenlijk begonnen met schelden, rechtsextremist racist fascist? Dus wie was hier eigenlijk aan het "polariseren"?
Prima stuk.De NPO mag ook weleens tot de orde worden geroepen. Voortdurend worden alternatieve media verdacht gemaakt ivm desinformatie terwijl de publieke omroep zich daar zelf voortdurend schuldig aan maakt
Netto resultaat: uiteindelijk (ev. over enkele jaren) weet iedere Nederlander wat ‘nakba’ zou moeten betekenen. Zoals iedere Nederlander al weet wat ‘ramadan’, ‘iftar’, en ‘eid’ (‘suikerfeest’ betreedt teveel lange tenen) betekenen.
Deze vrouwen horen in een gesticht echt niet normaal
Ik denk trouwens dat de linkse mens niet eens weet wat links is ze zijn zo vervuldt van hun eigen goedheid dat ze vooral de algemeen geaccepteerde zogenaamde waarheid volgen de meesten beseffen niet dat ze meer kwaad dan goed doen
Dankjewel voor het onderricht en de vergelijkingen met de ghetto van Warschau. Dat is zo nodig. Ik had hier oprecht nooit kennis van genomen in al mijn jaren in Yafo. Goed dat ze er in Utrecht wel stil bij stonden, want mijn Arabische vrienden deden dat in de ghetto zelf niet (ik was er vorige week weer op bezoek)
Het zijn juist de burgemeesters die hun mond vol hebben over polarisatie, die zelf bijdragen aan polarisatie. Door inderdaad één pool te kiezen. Dat zullen ze helaas nooit inzien
Polarisatie is eigenlijk dat je een andere mening uit dan de voorgeschreven politiek correcte, links-"liberale" - zeg maar gewoon communistische mening. Er is natuurlijk maar één mening mogelijk en dat is de Ware, linksliberale Mening. Een andere mening die kan niet en die mag niet en dan verschuift de linksliberale communist de discussie zo, dat jij door je andere mening polariseert of aan polarisatie doet. Eigenlijk ben je met een andere mening dan de Ware linksliberale Waarheid, gewoon een rechtsextremist, racist of beter nog een fascist en moet je weg. Zodat daarmee de polarisatie verdwijnt en de Enige Ware communistische Waarheid overblijft. En wie was hier eigenlijk begonnen met schelden, rechtsextremist racist fascist? Dus wie was hier eigenlijk aan het "polariseren"?
Prima stuk.De NPO mag ook weleens tot de orde worden geroepen. Voortdurend worden alternatieve media verdacht gemaakt ivm desinformatie terwijl de publieke omroep zich daar zelf voortdurend schuldig aan maakt
Prima vragen, waarvoor het college het schaamrood op de kaken zal hebben bij de beantwoording ervan...
Netto resultaat: uiteindelijk (ev. over enkele jaren) weet iedere Nederlander wat ‘nakba’ zou moeten betekenen. Zoals iedere Nederlander al weet wat ‘ramadan’, ‘iftar’, en ‘eid’ (‘suikerfeest’ betreedt teveel lange tenen) betekenen.
Deze vrouwen horen in een gesticht echt niet normaal
Ik denk trouwens dat de linkse mens niet eens weet wat links is ze zijn zo vervuldt van hun eigen goedheid dat ze vooral de algemeen geaccepteerde zogenaamde waarheid volgen de meesten beseffen niet dat ze meer kwaad dan goed doen
Dijksma is een valse beroepscomediante!!
Dankjewel voor het onderricht en de vergelijkingen met de ghetto van Warschau. Dat is zo nodig. Ik had hier oprecht nooit kennis van genomen in al mijn jaren in Yafo. Goed dat ze er in Utrecht wel stil bij stonden, want mijn Arabische vrienden deden dat in de ghetto zelf niet (ik was er vorige week weer op bezoek)