Discussion about this post

User's avatar
Ruben Cober's avatar

Het zijn juist de burgemeesters die hun mond vol hebben over polarisatie, die zelf bijdragen aan polarisatie. Door inderdaad één pool te kiezen. Dat zullen ze helaas nooit inzien

Janny van der Wal's avatar

Prima stuk.De NPO mag ook weleens tot de orde worden geroepen. Voortdurend worden alternatieve media verdacht gemaakt ivm desinformatie terwijl de publieke omroep zich daar zelf voortdurend schuldig aan maakt

6 more comments...

No posts

Ready for more?