Een fraai betoog, lieve Remco, waarin ik argumenten aantref die de mijne zeker uitdagen. En ik beken ook het kleine spoortje hypocrisie mijnerzijds, in mijn weging tussen het toelaten van Kanye en het weigeren van Kaliefs.
Bedankt voor je reactie, ik denk dat we het zeer beschaafd, op het dodelijk saaie af, nét niet helemaal eens zijn maar dat er niet zo gek veel licht tussen zit. Ik herhaal daartoe - om niet in herhaling te vallen met andere formuleringen van dezelfde positie - ook mijn eigen woorden uit mijn eerdere flessenpost aan jou, namelijk dat ik absoluut begrip heb voor de argumenten hem te weigeren.
En hoewel ik het niet kan nalaten heel vilein toe te voegen dat Kanye geen onvertogen woord liet vallen, en inmiddels weer gevlogen is (waarmee mijn punt min of meer 'bewezen' is dat hij niet kwam om jodenhaat te prediken), erken ik daarbij wel dat de echo van zijn aanwezigheid via Insta, TikTok en andere reeds zo diep van antisemitisme doordrenkte mediakanalen nog wel zal nagalmen.
In die zin heb je dus gelijk, dat hem wél de toegang tot het grondgebied van onze wet & recht ontzeggen, óók een legitiem besluit was geweest. Wat jou betreft zelfs het bétere besluit. Het is gezien, en niet onopgemerkt gebleven.
"Een fraai betoog," Zeer fraai indeedy. En als ik jullie teruglees dan is dit antwoord van Remco voor mij een noodzakelijke uitleg of addendum bij jouw genuanceerde stuk dat wel een betoog is/was. Anyway - van beide zeer gewaardeerde duidende stukken tekst.
Je zou bijna zeggen; ga zo door met die uitwisseling, gooi er nog wat andere onderwerpen en zielenroerselen doorheen en voor je het weet heb je ineens een boek - een mens moet wat, nietwaar?
God sta me bij, nu moet er ook nog een boek komen! Haha. Geen idee of ik er het zitvlees voor heb. Al is het op zich wel weer tijd dat ik all things intersectioneel LHBTIQA+ ontleed, nu we de Jodenhaat hebben opgelost. 🤔
"..op zich wel weer tijd dat.." Kijk, je bent al bijna halverwege de brug met een heel aardig startpunt inzake de ontleding van 't intersectionele wel en wee van het verse kadetje.
"God sta me bij," Ik zal voor je bidden. Als ik tijd heb natuurlijk.
Oh, vers idee jongens - doe een Radio Blauwe Hap sessie van vier dus TH & Bart + Remco & Keyvan Shahbazi, als die ceasefire & peacedeals van Iran/USA overmorgen weer totaal verleden tijd zijn...?
“De enige reden dat het hier niet gebeurde was niet omdat minister Van den Brink de vvmu of artistieke vrijheid zo belangrijk vindt, maar omdat hij niet de moed had überhaupt een grens te trekken op een plaats waar Joden worden bedreigd”🎯
Aan het welpje dat zich een Tijgetje meent te zijn. Jongeheer, zelfbevlekking ziet OLH nog door de vingers, maar mislukte epigonie niet. Hij heeft vooral een rothekel aan lui die "schrijven om te begriijpen", met name als Hij halverwege de draad kwijtraakt of u nou van de klets of van de kets bent. Hij wordt ook al een dagje ouder, ja? Probeer voor de volgende penneproef eens Mullis, want dat is ook ...
Een fraai betoog, lieve Remco, waarin ik argumenten aantref die de mijne zeker uitdagen. En ik beken ook het kleine spoortje hypocrisie mijnerzijds, in mijn weging tussen het toelaten van Kanye en het weigeren van Kaliefs.
Bedankt voor je reactie, ik denk dat we het zeer beschaafd, op het dodelijk saaie af, nét niet helemaal eens zijn maar dat er niet zo gek veel licht tussen zit. Ik herhaal daartoe - om niet in herhaling te vallen met andere formuleringen van dezelfde positie - ook mijn eigen woorden uit mijn eerdere flessenpost aan jou, namelijk dat ik absoluut begrip heb voor de argumenten hem te weigeren.
En hoewel ik het niet kan nalaten heel vilein toe te voegen dat Kanye geen onvertogen woord liet vallen, en inmiddels weer gevlogen is (waarmee mijn punt min of meer 'bewezen' is dat hij niet kwam om jodenhaat te prediken), erken ik daarbij wel dat de echo van zijn aanwezigheid via Insta, TikTok en andere reeds zo diep van antisemitisme doordrenkte mediakanalen nog wel zal nagalmen.
In die zin heb je dus gelijk, dat hem wél de toegang tot het grondgebied van onze wet & recht ontzeggen, óók een legitiem besluit was geweest. Wat jou betreft zelfs het bétere besluit. Het is gezien, en niet onopgemerkt gebleven.
"Een fraai betoog," Zeer fraai indeedy. En als ik jullie teruglees dan is dit antwoord van Remco voor mij een noodzakelijke uitleg of addendum bij jouw genuanceerde stuk dat wel een betoog is/was. Anyway - van beide zeer gewaardeerde duidende stukken tekst.
Je zou bijna zeggen; ga zo door met die uitwisseling, gooi er nog wat andere onderwerpen en zielenroerselen doorheen en voor je het weet heb je ineens een boek - een mens moet wat, nietwaar?
God sta me bij, nu moet er ook nog een boek komen! Haha. Geen idee of ik er het zitvlees voor heb. Al is het op zich wel weer tijd dat ik all things intersectioneel LHBTIQA+ ontleed, nu we de Jodenhaat hebben opgelost. 🤔
"..op zich wel weer tijd dat.." Kijk, je bent al bijna halverwege de brug met een heel aardig startpunt inzake de ontleding van 't intersectionele wel en wee van het verse kadetje.
"God sta me bij," Ik zal voor je bidden. Als ik tijd heb natuurlijk.
Oh, vers idee jongens - doe een Radio Blauwe Hap sessie van vier dus TH & Bart + Remco & Keyvan Shahbazi, als die ceasefire & peacedeals van Iran/USA overmorgen weer totaal verleden tijd zijn...?
“De enige reden dat het hier niet gebeurde was niet omdat minister Van den Brink de vvmu of artistieke vrijheid zo belangrijk vindt, maar omdat hij niet de moed had überhaupt een grens te trekken op een plaats waar Joden worden bedreigd”🎯
Aan het welpje dat zich een Tijgetje meent te zijn. Jongeheer, zelfbevlekking ziet OLH nog door de vingers, maar mislukte epigonie niet. Hij heeft vooral een rothekel aan lui die "schrijven om te begriijpen", met name als Hij halverwege de draad kwijtraakt of u nou van de klets of van de kets bent. Hij wordt ook al een dagje ouder, ja? Probeer voor de volgende penneproef eens Mullis, want dat is ook ...