Een Kamerdebat over 'normaliseren van geweld' verzandde in een wedstrijdje links/rechts-bubble bashen. Maar na een vraag van Mona Keijzer waarop Lidewij de Vos niet antwoordde, trok mijn bloed weg.
Liedewei weigert consequent zich uit te spreken over hoe ze denkt over Neo Nazi partijleden binnen haar partij. Kennelijk weet ze waar de grens ligt van wat ze kan zeggen maar gaat ze in gedachten en sympathie daar ver overheen. Wie zwijgt stemt toe.
Tot nu toe sta ik nog achter Forum en Lidewij binnen het verband van de totaal verrotte politiek. Als bron "journalist" Chris Aalbers, sorry hoor, die dankt zijn bekendheid alleen aan een soort Forum Derangement Syndrome. We weten allemaal dat de politiek een groot theater is van macht en bedrog. Niemand heeft er vertrouwen in. Mona is een beschaafde uitzondering op de haattrollen in het parlement. Maar wat voor antwoord kan zo'n Lidewij nou geven op die vraag van Mona? Retorische vraag met maar één mogelijk antwoord. En daarmee inhoudelijk een suggestieve beschuldiging. Daar zijn de dames allebei slim genoeg voor. Ik zou er daarom ook geen antwoord op geven maar alleen kijken van, djeez mens, serieus? Wie zwijgt stemt toe? Ze krijgt het niet uit haar mond? Kom nou. Is hier iemand nou (opr)echt bang dat Lidewij eigenlijk vindt dat het "blanke ras" superieur is? Als ze dat echt vindt, dan excuseer ik gelijk bij Chris Aalbers. Beloofd.
Verrot, oké. Maar waar zijn de beleidsvisies. De initiatief wetsvoorstellen. Ik hoor corporaal gebrul zonder ballen.
De Vos had nee kunnen antwoorden. Nee was het enige juiste antwoord. Ze had kunnen zeggen wat Nijman schreef. Dat het gaat om je waarden, niet je ras of afkomst. Als vader van Joodse kinderen is het uitblijven van dat antwoord een te groot risico voor hun toekomst. De opmars van Forum, gekoppeld aan de culturele invloed van anti-Joodse evenknieën op links is de reden dat mijn gezin Nederland zal verlaten. Forum speelt met vuur door vaag te blijven en dat is een Machiavellistische keuze die duidt op of een verborgen agenda, of op electorale geslepenheid (het opslurpen van redelijke rechtse kiezers die zelfs in de PVV teleurgesteld zijn geraakt, maar ook van de echte racisten door hen niet openlijk te kakken te zetten). Welke van die twee redenen er ook aan ten grondslag ligt: de nevenschade zal mijn gezin treffen. En daarom schreeuw ik Wolf.
Hm, tja, misschien vind ik het allemaal te vanzelfsprekend stupide en benader ik het nogal instrumenteel ipv principieel. Ik zie ze vooral als partij tegen de onzin en de destructie. Ik ben zelf niet Joods, ik sta alleen wel zeer aan die kant. En ik ben ook zeer anti islam. Ik blijf me verbazen dat juist Joden zich in NL opnieuw bedreigd moeten voelen. Dat je om die reden Nederland moet verlaten is zonder meer dramatisch. Dank voor de reactie nog.
Waar Femke met vlag en wimpel geslaagd zou zijn voor het toelatingsexamen van de Toneelschool (een natuurtalent zoals we het zelden hebben gezien!), wordt Lidewij voorzichtig meegedeeld, dat ‘ondanks dat ze het leuk heeft geprobeerd, we helaas geen talent bij u hebben kunnen bespeuren. We gaan niet in u investeren. U kunt wel gaan’.
Als oud-student van de toneelacademie kan ik me niet voorstellen dat dat zo is. Maar dat kan zijn omdat de mijne een Britse was, waar altijd een gebrek was aan genoeg stiff upper lips voor Victoriaanse comedies
Voor een komisch blijspel zou ze in aanmerking kunnen komen. Groteske grimassen, over-acteren.
Echter, ik zou niet om haar kunnen lachen. Ze is zo glad als een aal. Perfecte frontvrouw voor zo’n club als Forum. Mona schoot raak, maarja…L komt er tot nu toe mee weg. Ik houd mijn hart vast.
Hautin gestelde retorische vraag van Mona werd niet beantwoord onder haar gestelde inhoudelijke en vorm voorwaarden en de jij bakken van de geveinst stevige politieke tril- lip-kaste vliegen door de lucht. Je hoeft geen fvd aanhanger te zijn om het een lachwekkend de vertoning te vinden. Wellicht kan Sven Kockelmans Mona en Lidewey uitnodigen voor opheldering:)
Liedewei weigert consequent zich uit te spreken over hoe ze denkt over Neo Nazi partijleden binnen haar partij. Kennelijk weet ze waar de grens ligt van wat ze kan zeggen maar gaat ze in gedachten en sympathie daar ver overheen. Wie zwijgt stemt toe.
Tot nu toe sta ik nog achter Forum en Lidewij binnen het verband van de totaal verrotte politiek. Als bron "journalist" Chris Aalbers, sorry hoor, die dankt zijn bekendheid alleen aan een soort Forum Derangement Syndrome. We weten allemaal dat de politiek een groot theater is van macht en bedrog. Niemand heeft er vertrouwen in. Mona is een beschaafde uitzondering op de haattrollen in het parlement. Maar wat voor antwoord kan zo'n Lidewij nou geven op die vraag van Mona? Retorische vraag met maar één mogelijk antwoord. En daarmee inhoudelijk een suggestieve beschuldiging. Daar zijn de dames allebei slim genoeg voor. Ik zou er daarom ook geen antwoord op geven maar alleen kijken van, djeez mens, serieus? Wie zwijgt stemt toe? Ze krijgt het niet uit haar mond? Kom nou. Is hier iemand nou (opr)echt bang dat Lidewij eigenlijk vindt dat het "blanke ras" superieur is? Als ze dat echt vindt, dan excuseer ik gelijk bij Chris Aalbers. Beloofd.
Verrot, oké. Maar waar zijn de beleidsvisies. De initiatief wetsvoorstellen. Ik hoor corporaal gebrul zonder ballen.
De Vos had nee kunnen antwoorden. Nee was het enige juiste antwoord. Ze had kunnen zeggen wat Nijman schreef. Dat het gaat om je waarden, niet je ras of afkomst. Als vader van Joodse kinderen is het uitblijven van dat antwoord een te groot risico voor hun toekomst. De opmars van Forum, gekoppeld aan de culturele invloed van anti-Joodse evenknieën op links is de reden dat mijn gezin Nederland zal verlaten. Forum speelt met vuur door vaag te blijven en dat is een Machiavellistische keuze die duidt op of een verborgen agenda, of op electorale geslepenheid (het opslurpen van redelijke rechtse kiezers die zelfs in de PVV teleurgesteld zijn geraakt, maar ook van de echte racisten door hen niet openlijk te kakken te zetten). Welke van die twee redenen er ook aan ten grondslag ligt: de nevenschade zal mijn gezin treffen. En daarom schreeuw ik Wolf.
Succes ermee
Hm, tja, misschien vind ik het allemaal te vanzelfsprekend stupide en benader ik het nogal instrumenteel ipv principieel. Ik zie ze vooral als partij tegen de onzin en de destructie. Ik ben zelf niet Joods, ik sta alleen wel zeer aan die kant. En ik ben ook zeer anti islam. Ik blijf me verbazen dat juist Joden zich in NL opnieuw bedreigd moeten voelen. Dat je om die reden Nederland moet verlaten is zonder meer dramatisch. Dank voor de reactie nog.
Waar Femke met vlag en wimpel geslaagd zou zijn voor het toelatingsexamen van de Toneelschool (een natuurtalent zoals we het zelden hebben gezien!), wordt Lidewij voorzichtig meegedeeld, dat ‘ondanks dat ze het leuk heeft geprobeerd, we helaas geen talent bij u hebben kunnen bespeuren. We gaan niet in u investeren. U kunt wel gaan’.
Als oud-student van de toneelacademie kan ik me niet voorstellen dat dat zo is. Maar dat kan zijn omdat de mijne een Britse was, waar altijd een gebrek was aan genoeg stiff upper lips voor Victoriaanse comedies
Voor een komisch blijspel zou ze in aanmerking kunnen komen. Groteske grimassen, over-acteren.
Echter, ik zou niet om haar kunnen lachen. Ze is zo glad als een aal. Perfecte frontvrouw voor zo’n club als Forum. Mona schoot raak, maarja…L komt er tot nu toe mee weg. Ik houd mijn hart vast.
Ik ook
Hautin gestelde retorische vraag van Mona werd niet beantwoord onder haar gestelde inhoudelijke en vorm voorwaarden en de jij bakken van de geveinst stevige politieke tril- lip-kaste vliegen door de lucht. Je hoeft geen fvd aanhanger te zijn om het een lachwekkend de vertoning te vinden. Wellicht kan Sven Kockelmans Mona en Lidewey uitnodigen voor opheldering:)
Nee, dit was geen retorische vraag. Het was een simpele “ja-of nee-vraag
New Twitter bio just dropped geloof ik!
Haha. Doe maar niet doen