Discussion about this post

User's avatar
Pien's avatar

Liedewei weigert consequent zich uit te spreken over hoe ze denkt over Neo Nazi partijleden binnen haar partij. Kennelijk weet ze waar de grens ligt van wat ze kan zeggen maar gaat ze in gedachten en sympathie daar ver overheen. Wie zwijgt stemt toe.

Jeroen.'s avatar

Tot nu toe sta ik nog achter Forum en Lidewij binnen het verband van de totaal verrotte politiek. Als bron "journalist" Chris Aalbers, sorry hoor, die dankt zijn bekendheid alleen aan een soort Forum Derangement Syndrome. We weten allemaal dat de politiek een groot theater is van macht en bedrog. Niemand heeft er vertrouwen in. Mona is een beschaafde uitzondering op de haattrollen in het parlement. Maar wat voor antwoord kan zo'n Lidewij nou geven op die vraag van Mona? Retorische vraag met maar één mogelijk antwoord. En daarmee inhoudelijk een suggestieve beschuldiging. Daar zijn de dames allebei slim genoeg voor. Ik zou er daarom ook geen antwoord op geven maar alleen kijken van, djeez mens, serieus? Wie zwijgt stemt toe? Ze krijgt het niet uit haar mond? Kom nou. Is hier iemand nou (opr)echt bang dat Lidewij eigenlijk vindt dat het "blanke ras" superieur is? Als ze dat echt vindt, dan excuseer ik gelijk bij Chris Aalbers. Beloofd.

10 more comments...

No posts

Ready for more?