Twee jaar later herdenken we niet alleen de doden en gijzelaars, maar hoe een antiwesterse onderstroom meeliep met het meest onmenselijke terrorisme. Het is tijd voor verantwoordelijkheid.
Goed stuk, je eerste substack. Belangrijk ook qua inhoud, veel mensen hebben nu geen flauw benul meer wat er leeft. Dank je wel.
Goed stuk, je eerste substack. Belangrijk ook qua inhoud, veel mensen hebben nu geen flauw benul meer wat er leeft. Dank je wel.